Klantcase: Dennis Meijer over de gamechanger DocDigi 

Vanuit Amersfoort werkt Dennis Meijer, hypotheekadviseur bij De Hypotheekshop – Vivantus, sinds één jaar met de DocDigi. Vanaf het moment dat hij met DocDigi aan de slag is gegaan, viel er een last van zijn schouders af. Dennis: “Ik kan nu de meeste adviesrapporten in een halfuur tot drie kwartier afronden, terwijl dat vroeger wel tot vier uur kon duren.”

Van tijdrovend naar tijdbesparend

Met meer dan 23 jaar ervaring in het vak vertrouwde Dennis voorheen op de conventionele methoden van adviesverlening, waarbij hij met complexe softwareoplossingen eindeloos moest knippen en plakken om adviesrapporten samen te stellen. Ook herinnert Dennis zich nog de dagen van onleesbare rapporten en het eindeloze gepriegel met tekstblokken. Het proces was niet alleen tijdrovend, maar ook een bron van stress en frustratie. Totdat Dennis met de software van DocDigi in contact kwam. “Eind vorig jaar begonnen we met een pilot van DocDigi en het was alsof er een last van mijn schouders viel,” zegt Dennis. “Het was niet zomaar een verandering; het was echt een gamechanger in hoe we ons werk deden.”

Het grootste voordeel van DocDigi, volgens Dennis, is de tijdsbesparing. Wat eerst uren in beslag nam, wordt nu in slechts een fractie van de tijd voltooid. “Ik kan nu de meeste adviezen in een halfuur tot drie kwartier afronden, terwijl dat vroeger wel één tot vier uur kon duren. Ik krijg geen vragen meer te zien die niet van toepassing zijn én je kan alles makkelijk aanvinken en personaliseren. De keuze wordt dan automatisch vertaald naar tekst in het rapport. Dat is een enorme verbetering,” voegt hij eraan toe.

Einde frustratie voor de hypotheekadviseur

DocDigi heeft niet alleen het werkproces geoptimaliseerd, maar het heeft ook een einde gemaakt aan de stress en frustratie die gepaard gingen met het handmatig aanpassen van tekstblokken. “Ik hoef nu niet meer zelf na te denken over welke tekst ik moet toevoegen. Ik zet gewoon een vinkje en het wordt automatisch meegenomen in het rapport. Dat scheelt me niet alleen tijd, maar ook gemoedsrust. Het is echt een verademing,” aldus Dennis.

Actief klantsupport

De soepele look and feel van de tool dragen bij aan een plezierige werkomgeving voor Dennis. Hij prijst ook de klantenservice van DocDigi, waar feedback snel wordt opgepakt en verwerkt. Dennis: “Ze doen echt iets met je input en dat maakt het werken met de tool nog aangenamer. Als er verbeteringen moeten worden doorgevoerd dan pakken ze dat ook direct op. Zo wordt de tool keer op keer beter.”

 

Dennis Meijer sluit af met een conclusie die elke hypotheekadviseur zou willen horen: “DocDigi maakt mijn werk niet alleen makkelijker, maar ook leuker. Het is alsof ik mijn eigen persoonlijke assistent heb die me ondersteunt met de adviesrapportage. Ik ben meer dan tevreden over de tool en de voordelen die het heeft gebracht in mijn dagelijkse werkzaamheden.”

 

Klaar om te ontdekken wat DocDigi voor jou kan betekenen? Plan dan via de onderstaande link een demonstratie in! ⬇️
https://docdigi.nl/#demonstratie

© 2024 DocDigi.nl | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Technische realisatie Sieronline B.V.